Φαντασιώσεις για ένα κολλαριστό πουκάμισο (με γραβάτα)

Στη ντουλάπα μου θα βρεις πέντε τζην παντελόνια, δύο παλιά πουκάμισα που τα φοράω στη χάση και στη φέξη, δύο φούτερ και έξι μακό μπλούζες, καμιά δεκαριά tshirts, μια ζακέτα, δύο τζάκετ και δύο μπουφάν πάνω κάτω. Ακριβώς ότι και θα βρεις στη ντουλάπα ενός δεκαπεντάχρονου. Δεν με ενοχλεί αυτό, αντιθέτως, μόνο που να, τελευταία αισθάνομαι όλο και πιο συχνά σαν εκείνον τον δεκαπεντάχρονο που ξαφνικά όλοι οι φίλοι του άρχισαν να πηγαίνουν βόλτα για καφέ κι εκείνος τους περίμενε να πάνε να παίξουν μπάλα.

Ειλικρινά, τα αισθήματά μου παραμένουν ίδια, κάθε φορά που ένας φίλος μου επιδεικνύει όλο καμάρι το καινούργιο του κουστούμι, λευκό πουκάμισο, σακάκι, ακριβά δερμάτινα παπούτσια και πολλές φορές γραβάτα. Στην αρχή απορία, δηλαδή τι περιμένει να του πω, είναι ένα ρούχο τυπικό, ελάχιστα άνετο, που λερώνει και ζαρώνει εύκολα. Στη συνέχεια αδιαφορία, καλά, προς τι ο ενθουσιασμός και η επίδειξη; Και τέλος ανασφάλεια, να υποθέσω πως σιγά σιγά θα αρχίσω κι εγώ να ντύνομαι έτσι αλλιώς θα μοιάζω με μικρό, θα με κόψουν από παρέα, δε θα γυρίσει να με κοιτάξει γυναίκα και θα μείνω στο τέλος μόνος; Άραγε φταίει που πάντα καθυστερώ τόσο πολύ να προσαρμοστώ στις επιταγές της ηλικίας μου ή που εκείνες είναι τόσο γελοίες;

Εντάξει, η αλήθεια είναι πως δεν είναι όλα τα κουστούμια σαν αυτά του πατέρα μας που βαρεθήκαμε να βλέπουμε κάθε μέρα, και υπάρχουν στιγμές που ακόμα κι εγώ φαντάζομαι τη στιγμή που θα φορέσω εκείνο το κατάμαυρο κοστούμι, με στενή κομψή γραμμή να εφαρμόζει στην πλάτη, και την κοπέλα από απέναντί να χαζεύει το λαιμό μου, εκεί που ξεπροβάλει από τον κολλαριστό γιακά του πουκαμίσου και τον καλοδεμένο κόμπο της γραβάτας (τσσς)… μόνο που αυτή η μέρα στο εφηβικό μου μυαλό μοιάζει πολύ πολύ μακρινή.

One response to “Φαντασιώσεις για ένα κολλαριστό πουκάμισο (με γραβάτα)

  1. sbouboux

    Να σε δω στο δρόμο με κουστούμι, να κρατάς στο χέρι κάποιο μελλοντικό τηλέφωνο της apple με bluetooth στο αυτί, στο αριστερό χέρι να κρατάς τα “χρηματιστηριακά νέα”, από την δεξιά τσέπη του παντελονιού να ξεπροβάλει το μπρελόκ με το σήμα του νέου σου κάμπριο. Και τίποτα άλλο!!!
    Γραβάτα πάντως έχω φορέσει δύο φορές. Δε γινόταν αλλιώς όταν είχα βγει με τη μπάντα στην Κέρκυρα. Βέβαια δεν έχω ιδέα πως δένεται ο κόμπος άλλοι μου τον έφτιαχναν!

Leave a Reply

