Φωτογράφηση στην Κέρκυρα

Γουστάρω να φωτογραφήσω όλη την Κέρκυρα. Το κακό είναι ότι δεν το έχω, δε μπορώ να περιφέρομαι στο κέντρο με τη φωτογραφική ανά χείρας και να τραβάω ότι θέλω, δε νιώθω άνετα. Την προηγούμενη εβδομάδα που βρέθηκα στην Κέρκυρα, ξεκίνησα από το παλιό φρούριο αυτό που τόσο καιρό έχω στο μυαλό μου, την καταγραφή της μέσα από το φωτογραφικό φακό. 170 φωτογραφίες μετά και υπάρχουν πάρα πολλά άλλα που θέλω να τραβήξω μέσα στην πόλη και έξω από αυτή. Αλίμονο, μόνο στο παλιό φρούριο έβγαλα φωτογραφίες. Την επόμενη φορά που θα έχουν κλείσει και τα καταστήματα για χειμώνα, θα είναι μια καλή ευκαιρία να “βγάλω” όλη την παλιά πόλη με την ησυχία μου!

2 responses to “Φωτογράφηση στην Κέρκυρα

  1. Άσε ρε, δεν μπορώ να καταλάβω πως οι άλλοι βουτάνε τη κάμερά τους και τη στρέφουν μπρος στη μάπα του άλλου. Εγώ δεν μπορώ με τίποτα. Έχω βαρεθεί να φωτογραφίζω κτήρια, αυτοκίνητα και γάτες. Σκατά!

    Επίσης μου φαίνεται αδιανόητο πως ο άλλος που εκεί που περπατά αμέριμνος, κάθεται και ξεκουράζεται ή σαλιαρίζει με τη γκόμενα δεν ενοχλείται καθόλου να τον αποθηκεύση στη κάρτα μνήμης του ένας τρίτος άγνωστος. Τι φωνάζουν για τις κάμερες τις ΕΛΑΣ μετά; Μάλλον είμαι γεροπαράξενος… αλλά ζηλεύω.

  2. sbouboux

    Καλά μέχρι τώρα άγνωστο δεν έχω τραβήξει. Μόνο έμεσα φαίνονται κάτι ξένοι σε αυτές που πήρα στο Φρούριο. Μέσα στην πόλη δε μπορούσα γιατί ήταν μαζεμένοι οι μαγαζάτορες και κουτσομπόλευαν, γιατί κωλοβάραγαν όλοι μάρα. Και καθώς παιρνούσες σε έγδυναν με το βλέμμα τους. Δεν υπήρχε περίπτωση να το παίξω tourist εκεί! ( Άσε που όλη η παλιά πόλη έχει γεμίσει αυτοκίνητα…). Σίγουρα κάποια στιγμή θα το ρίξω στα πορτραίτα, αλλά κυρίως γνωστών και φίλων…

Leave a Reply

