Στη γραμματεία…

Τη Δευτέρα που πέρασε, είχαμε ορκομωσία στη σχολή. Μετά πέρασα από τη γραμματεία να πάρω το πάσο μου. Το ρολόι έδειχνε 1 παρά κάτι το μεσημέρι. Στην πόρτα της γραμματείας πρόσφατα έχουμε εγκαταστήσει κουδουνάκι. Και για να κρατάνε τους ανεπιθύμητους απέξω, μας έχουν αφαιρέσει και το πόμολο. Χτυπάω και εγώ να μου ανοίξουν, ίχνος ζωής από μέσα. Πάω στο γραφείο της γραμματείας που είναι απέναντι (αν και αυτό δεν εξυπηρετεί προπτυχιακούς) να ρωτήσω τι γίνεται και από που θα πάρω το πάσο μου. Αυτή με στέλνει πίσω. Έλα σου όμως που δεν ήταν κανένας εκεί. Ή φαινομενικά δεν ήταν. Έρχεται μια από αυτές που δουλεύουν στη γραμματεία και βλέπω ότι κάποιος της άνοιξε από μέσα. Περιμένω και εγώ να ξαναβγεί, να κρατήσω ανοιχτή την πόρτα και να μπω επιτέλους. Αφού τελικά καταφέρνω να βρεθώ στο απαγορευμένο μέρος που ονομάζεται γραμματεία, ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

-Μπορείτε να μου δώσετε το πάσο μου;

-Δε μπορώ τώρα. Δέκα με δωδεκάμισι είναι για τους φοιτητές.

-Δε γίνεται να μου το δώσετε τώρα;

-Όχι, αύριο.

Βλέπετε δε μπορούσε να πάρει ένα από αυτά τα καρτελάκια, να γράψει πάνω το όνομά μου, τη διεύθυνσή μου, το έτος μου και τον αριθμό μητρώου (δε θα άνοιγε κανένα βιβλίο να δεί αυτό το πλήθος δεδομένων, από το προηγούμενο θα τα αντέγραφε) να βάλει την ημερομηνία και να τεντώσει το χέρι του να πιάσει τη σφραγίδα που έχει στα τριάντα εκατοστά στο γραφείο του, να τη χτυπήσει μπροστά και πίσω και να μου το δώσει. Για μια δουλειά που είναι ζήτημα να πάρει ένα λεπτό, με παρέπεμψε στο αύριο, επειδή καθυστέρησα είκοσι λεπτά. Φαντάσου να του ζήταγα και τίποτα άλλο δηλαδή. Και να πεις ότι είναι μόνος του εκεί μέσα. Δύο μου είναι μόνο εκεί (και άλλοι τρεις απέναντι).

Βέβαια τον καταλαβαίνω. Είναι δύσκολο να πηγαίνεις από τις 9:30 για δουλειά, και στις 13:30-14:00 (και πολύ λέω) να την έχεις κάνει. Είναι πολλές οι ώρες, δε βγαίνουν, πως να το κάνουμε.

Μεγάλο ζόρι το δημοσιοϋπαλληλίκη παιδιά, βαρύ και ασήκωτο είναι…

2 responses to “Στη γραμματεία…

  1. Και που είσαι ακόμη…. Έχουν να δούνε τα ματάκια σου… Τρελά πράγματα… Ακόμα μάλλον λόγω του ότι είσαι φοιτητής, προφανώς δεν έχεις και πάρα πολλά πάρε δώσε με δημόσιες υπηρεσίες… Ένα θα σου πω … Κράτα γερά!!

  2. sbouboux

    Όντως μέχρι τώρα δεν έχω πολλά πολλά. Τα μόνα πάρε δώσε ήταν όταν έβγαλα ταυτότητα και ΑΦΜ. Αλλά αν για ένα πολύ απλό πράγμα όπως είναι το πασο γίνεται κάτι τέτοιο φαντάσου να ήθελα και άδεια για να κτίσω σπίτι…

Leave a Reply

