23 στα 24!

– Δηλαδή σήμερα κλείνω τα 23 και πάω 24; Σίγουρα δεν είναι λογιστικό λάθος;

(μορφασμός τρόμου μπροστά στο καθρέφτη…)

– Είναι μια μέρα, σας όλες τις άλλες μέρες… (one fucking day, after another…)

Σήμερα το πρωί ήρθε σπίτι μου η Σοφία και μην έχοντας κάτι καλύτερο να την απασχολήσω την ώρα που εγώ έθετα σοβαρά ερωτήματα στον εαυτό μου, της έδειξα τη Wacom μου και την άφησα να ζωγραφίζει στο Photoshop σα μικρό παιδάκι που του δώσαν μαρκαδόρους και λευκές σελίδες… Κι εκείνη μου έφτιαξε μια κάρτα!!!!

(κάτι μου λέει πως ακόμα κι εκείνη χειρίζεται καλύτερα τη γραφίδα μου – τι απογοήτευση)

Κατά τ’ άλλα σκέφτομαι πολύ συχνά το τελευταίο καιρό εκείνη τη φρασούλα που λέει πως αν θέλεις να κάνει κάτι σημαντικό στη ζωή σου πρέπει να ταξιδέψεις στην κατεύθυνση των φόβων σου…

Δε βάζω και στοίχημα πάντως…

One response to “23 στα 24!

  1. sbouboux

    Σε παρακαλώ πολύ 23 είμαστε. Μην ανακατέβεις το 24 ακόμα! Μην το κάνεις και εσύ σαν τους δικούς μου που σε λίγο θα με πουν και 30…

Leave a Reply

