Δύο σε ένα;

lo
Τι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία; Σίγουρα μπορείτε να διακρίνεται το λογότυπο της Logitech. Και δεν κάνετε λάθος. Πρόκειται για το νέο ποντίκι της εταιρείας που ακούει στο όνομα. MX Air. Η λειτουργία του είναι παρόμοια με αυτή του χειριστηρίου της κονσόλας Wii της Nintendo. Με οποιαδήποτε κίνηση του χεριού σας αυτό καταλαβαίνει τι γίνεται και το μετατρέπει σε δεδομένα. Ατελείωτες ώρες πτήσεις μπροστά από τους υπολογιστές θα είναι το μέλλον (και κινήσεις όπως του Τομ Κρουζ στο minority report μπροστά από τον υπολογιστή μοιάζουν πιο κοντινές). Βέβαια μπορεί να κάνει και τα βασικά που έχουμε συνηθίσει, αλλά θα ήταν σαν να το χαραμίζεις.
log
Πάμε όμως πάλι από την αρχή. Γιατί εμένα μόνο ποντίκι δε μου θύμησε μόλις το είδα για πρώτη φορά. Τι άλλο μοιάζει με αυτό το σχήμα άραγε; Δεν ξέρω αν φταίει το μυαλό μου, ή αν έρχεται και στο μυαλό άλλων, αλλά εμένα μόνο δονητή μου φέρνει στο νου! Με αρκετή φαντασία, αλλά φέρνει. Γι’ αυτό και το δύο σε ένα ως επικεφαλίδα. Ίσως χρειάζεται να γίνει λίγο περισσότερο στρογγυλό, αλλά και έτσι έχει πλησιάσει αρκετά κάτι τέτοιο. Φαντάζομαι ότι το συγκεκριμμένο μοντέλο θα κάνει τρομερές πωλήσεις στο γυναικείο πληθυσμό! Ακόμε και οι πιο ντροπαλές που φοβούνται μηπως και βρει κάποιος τρίτος ένα τέτοιο όργανο στα πράγματά τους πλέον δε θα έχουν κανένα πρόβλημα…

2 responses to “Δύο σε ένα;

  1. Εμένα με σκουπάκι μου μοιάζει. Δεν είναι λίγο πλακουτσό για δονητή;;; Τι να πω, όπως το βλέπει κανείς….

    Κατά τ’ άλλα μάζεψε λίγο τη φαντασία σου παλικάρι μου, το design του είναι μια χαρά, φουτουρισμός και λειτουργικότητα.

    Εμένα πάντως άλλο με απασχολεί, πως τα συνηθίζουν αυτά τα “ιπτάμενα” υπερευαίσθητα μαραφέτια;;; Εγώ ακόμα να βγάλω άκρη με τη Wacom γραφίδα μου. Μόλις τελειώνω τα αφηρημένα σχεδιάκια, ξαναπιάνω σα στερημένος το ποντικάκι… Shit!

  2. sbouboux

    Μα λέω ότι ίσως πρέπει να στρογγυλέψει λίγο… Και να μπει ένα κουμπί hold για να μην πατιούνται τα υπόλοιπα κουμπιά… Πάντως σε φυσικό μέγεθος που το είδα σε φωτογραφία είναι μικρότερο από την παλάμη του χεριού…

Leave a Reply

