Deep (για) Deep Debate

Το Debate έχει μόλις τελειώσει κι εγώ ξαπλωμένος κοιτάζοντας το ταβάνι αισθάνομαι σαν απλήρωτη πουτάνα και ψάχνω να βρω τις βαθύτερες αιτίες αυτού του μαζοχισμού μου… Δηλαδή τι περίμενα να δω; Θέλω το ψυχαναλυτή μου…

Flashback 1

Η μεγάλη Έλλη Στάη έχει μόλις κάνει δηλώσεις στις κάμερες και περνάει τις πόρτες του ραδιομεγάρου της ΕΡΤ με τα φλας να αστράφτουν πάνω στο ανοιχτόχρωμο ταγιέρ (;) της.

– Γιατρέ μου τη φαντάστηκα με το χρυσό αγαλματάκι των Όσκαρ στα χέρια και μπλε λάμψεις από τα μάτια της να βάζουν φωτιά στις τουαλέτες της Νικόλ Κίντμαν και της Σκάρλετ Γιόχανσον, όπως περίπου ο Κύκλωπας στους Xmen, μόνο με περισσότερο στυλ!

– Για πες μου, στα παιδικά σου χρόνια ζήλευες παθολογικά την αδερφή σου, μήπως τις κούκλες Barbie της αδερφής σου, ήθελες να τους ξεριζώσεις τα μαλλιά και τα κεφάλια, σ’ αρέσει να καταστρέφεις όμορφα πράγματα;

Flashback 2

Ο Γιώργος Α. Παπανδρέου, ο Νεότερος, απαντά στις ερωτήσεις που θα έπρεπε να του ρωτήσουν – αγνοώντας τις δευτερεύουσες ερωτήσεις που πράγματι τον ρωτούν – σε αλαζονικό πρώτο ενικό διαδόχου θρόνου κι όχι υποψήφιου πρωθυπουργού, διαβεβαιώνει πως θα είναι καλύτερος γιατί είναι καλύτερος, αυτός και μόνο αυτός, και μας καλεί να εμπιστευτούμε τα υψηλά στάνταρ ποιότητας των προϊόντων της οικογένειά του για άλλη μια φορά.

– Γιατρέ μου είμαι παιδάκι και παίζω ποδόσφαιρό με το φίλο μου το Γιωργάκη, κάθε μέρα πηγαίνω σπίτι του να τον φωνάξω να πάμε στην αλάνα, όμως εκείνη την ημέρα δεν είναι εκεί, η μαμά του είπε πως θα γίνει πρωθυπουργός και δεν θέλει να παίζουμε άλλο μαζί.

– Αυτό αποκαλύπτει τάση άρνησης της πραγματικότητας η οποία πηγάζει από ενδεχόμενο υποσυνείδητο παιδικό τραύμα καθώς και αναντιστοιχία μεταξύ του Εγώ σου και του Υπερεγώ σου, υπέρ του δεύτερου. Η πτώση θα πονέσει αλλά είναι αναπόφευκτη νεαρέ μου.

Flashback 3

Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ με γλοιώδες χαμόγελο πλασιέ και προσδοκίες σκουληκιού που περίμενε πολύ καιρό πριν βρεθεί μέσα στο μήλο αλλά τώρα θα φάει επιτέλους, κοιτάζει κατάματα την κάμερα απαγγέλλοντας σαν σε φτηνιάρική διαφήμιση πως του λείπει μια ψήφος, η δική μου και θα ψάξει να τη βρει παντού για να βρεθεί επιτέλους στη Βουλή.

– Γιατρέ μου βλέπω το χοντρομπαλά κομπιναδόρο μέσα στη Βουλή, να ανοίγει κρυφά τη πόρτα και να μπουκάρει μέσα ένα τσούρμο παπαδαριό με πρώτο και καλύτερο το Άνθιμο το Μέγα, να σηκώνουν το λάβαρο της επανάστασης και να ουρλιάζουν στους 5 – 6  βουλευτές που βρίσκονται εκεί μέσα να φωνάξουν τον πρωθυπουργό για να επικηρύξει τους άθεους που διδάσκουν στα σχολεία πως δεν υπήρχε το κρυφό σχολειό, πως η βαρύτητα είναι παγκόσμιος νόμος και πως 2+2=4.

– Αυτό μοιάζει με ισχνό προφητικό χάρισμα αλλά εγώ δεν ασχολούμαι με το υπερφυσικό, δοκίμασε κάποιο συνάδελφο από το Χόκγουαρντς καλύτερα.

Flashback 4

Ο άλλοτε πολύς Νίκος Χατζηνικολάου, ευχαριστεί στο τέλος την υπέροχη Χούκλη για την εξαιρετική της ευγένεια με την οποία προσπάθησε να χαλιναγωγήσει τις αχαλίνωτες ορμές πολιτικών και δημοσιογράφων για υπερέκθεση στην κάμερα.

– Γιατρέ μου ήθελα να πάω εκεί πέρα εκείνη τη στιγμή, να σκάσω ένα ξεγυρισμένο μπάτσο στον άθλιο που τολμάει να φλερτάρει τη θεά μου, και μετά να την κλέψω από το σκηνικό του παραλόγου και να την πάω στο Δημαρχείο να τη παντρευτώ…

– Νεαρέ μου… ΞΕΚΑΒΑΛΑ!

Τέλος χρόνου.

Γιατρέ μου, δεν θα πάω να ψηφίσω, δεν έχω λεφτά για την ψυχανάλυσή σου και δεν πρόκειται να την παλέψω με δαύτους…

3 responses to “Deep (για) Deep Debate

  1. Καταρχήν ψυχανάλυση δε χρειάζεται να πας σε γιατρό να πληρώσεις. Την κάνεις τσάμπα από το 2004 γράφοντας σε blog.
    Όσο για το debate που περίμενε όλη η Ελλάδα (λέμε τώρα), είδα την πρώτη γύρα των ερωτήσεων και αφού κατάλαβα τι θα πει ο καθένας τους πήγα να κάνω τίποτα καλύτερο…
    Και τι να δεις. Ποιός θα πει την καλύτερη ατάκα; Ατάκα που παπαγάλησε από το χαρτί που του έδωσε το team συμβούλων που έχει γύρω του;
    Θα σε μαλώσω όμως. Δεν ανέφερες το γίγαντα της ελληνικής πολιτικής. Τον άνθρωπο που θα σηκώσει την Ελλάδα στις μεγάλες πλάτες του. Σε αυτόν που θα ορθώσει ανάστημα μπροστά στα προβλήματα του τόπου. Σε αυτόν που με τα στιβαρά του μπράτσα θα αντιπαλέψει τα οργανωμένα συμφέροντα και τη διαφθορά. Τι δεν κατάλαβες για ποιόν λέω; Έλα τώρα, μέχρι και τραγούδι για την πάρτη του έχει!

  2. Ποιος το γαμά το σκυλάκι του Καραμανλή…

    Εγώ πάντως ψηφίζω Χούκλη!!!!

  3. Μα σε παρακαλώ πολύ, η ελπίδα του τόπου σκυλάκι; Θα αναγεννηθεί η χώρα με αυτόν ρεεεεεεεε! :))

Leave a Reply

