Γλυφάδα

Glyfada beach, originally uploaded by sbouboux.

 

Όταν πρωτοπήγα σε αυτήν την παραλία ήμουν δεν ήμουν 8 χρονών. Και από την πρώτη στιγμή κόλλησα. Μετά για αρκετά χρόνια δεν πάτησα το πόδι μου στην άμμο της. Μέχρι πέρυσι. Για μένα είναι μια από τις καλύτερες μου παραλίες, αν όχι η καλύτερη. Η φώτο δεν τη δείχνει σε όλο της το εύρος, αλλά μπορείτε να αφήσετε τη φαντασία σας να δουλέψει.
Είναι ίσως το πιο αναγνωρίσιμο μέρος στην Κέρκυρα μετά την πόλη, το Αχίλλειο και την Παλαιοκαστρίτσα. Πίχτρα στον κόσμο κατά περιόδους, πολλοί θα αφήσουν το αυτοκίνητο αρκετά μακριά από την παραλία και ψηλά. Αλλά αυτό το μέρος αξίζει…
Εγώ πάλι μέχρι και σαρδάμ έκανα και αντί να αναφερθώ για μια παραλία που είναι κοντά στην Πάτρα, έλεγα για τη Γλυφάδα της Κέρκυρας. Τι να πω, είναι το αγαπημένο μου μέρος…

3 responses to “Γλυφάδα

  1. Καίγομαι. Καίει το σπίτι μου, ο πριβέ μου φούρνος,
    καίει το κρεββάτι μου, καίει ο ανεμιστήρας που έχει πάψει να δροσίζει αγανακτησμένος,
    καίει η καρέκλα του γραφείου μου και το λάπτοπ που βαριανασαίνει σαν γέρικο αμάξι,
    καίει το νερό που βγαίνει από τη βρύση, καθώς κι αυτό που έχω στο ψυγείο, αφού έχει πάψει να λειτουργεί όπως θα έπρεπε,
    καίει το σώμα, το κεφάλι μου το κούφιο και ο κώλος μου ο ξεσκέπαστος.
    Αν η Αθήνα ήταν έστω και το 1/4 του χρόνου όπως σήμερα, θα τη μισούσα.
    Για την ώρα μισώ εσένα κι όσους δροσίζουν τις φαντασιώσεις τους περί ζέστης (αφου μόνο εγώ ζω την αληθινή διάστασή της!) στα ρηχά ή τα βαθιά μιας κρύας ή ζεστής θάλασσας.
    Θέλω να τηλεμεταφερθώ στην Ισλανδία, μπορώ;;;;;;;;
    Ωχ, έχουμε καεί…………

  2. Επίσης, μιας και το θυμήθηκα, τι φωτογραφία είναι αυτή που έβγαλες ρε;;;
    Θες να μας κολάσεις ή ετοιμάζεσαι να καπαρώσεις καμια θέση στο δελτίο καυτών “ειδήσεων” του Star;;;

    Αχ, καίγομαι……

  3. Χαίρομαι που με πιάνεις, ήξερα ότι θα σχολιάσεις το περιεχόμενο. Και που να έβλεπες τι στάσεις έπαιρνε αυτή που είναι πίσω από την πρώτη…
    Ε φύγε ρε από την Αθήνα… Πήγαινε καμιά εβδομάδα στην Πάτρα να πας σε καμιά Καλόγρια, Λακόπετρα, Άγιο Βασίλη… Έτσι κι αλλιώς όλο το χειμώνα (τρόπος του λέγειν χειμώνα) θα είσαι στην Αθήνα…

Leave a Reply

